Radica Bukovcic Buk-Ljubavno Erotska poezija








TI SI MOJE SUNCE
Sunce moje; kriju te iza oblaka
A ne znaju; da bez tebe nemam života…ni zraka
Ja sam zemlja; a ti moje nebo
Imam sve što mi u životu treba
Od zemlje do neba
Komad hleba…zrno soli…
Idem dalje;
Moje sunce što me grejeGrli, ljubi…jako voli! 
Evo…jako..jako, sam ti blizu!
Utabah stazu ka zvezdanom nizu
Tebi hitam pod oblake
Evo..jako, jako sam ti blizu!




SLATKE STRASTI
(ljubavno-erotska poezija''Na krilima strasti'')
Osećam nalet vlažnog mirisa znoja
Usnama šaram tvoje ime po vratu
Uzbuđeno hučeš uzdasimaMoja si...samo moja!!! 
U požudu datu
Samo blagi uzdah i ugriz.Spušta se putevima sreće 
Putevi do moje duše
Slutila sam te u svakom trzajuUzdahu...izdisaju.... 
Stoplljene u naše strasti!
Tebi se otvaraju...pružaju...daju!Želeo si moje slasti.
Stopljene u naše strasti.




AKO JE GREH
  iz knjige''Na krilima strasti''
 Ako je greh što se volimo
 Neka u ljubavi zajedno Sagorimo 
Ako je greh što oboje Patimo
 Neka taj greh večeras Shvatimo
 Ako postoji život 
To smo ti i ja Pa čemu onda 
AKO Kada se već sve zna




MOJA JE, SAMO MOJA
 Pogled na njoj kako spava
 Svilen carsav, ona ispod gola. 
Po jastuku rasula se kosa plava,
 Zelja za njom, ubija do bola.
 Drhti ruka, otkrivam je polako,
 Zanemeh od lepote njenog tela Srce bije,
 pozeleh je opet jako, 
Izvajana, koza,mokra...vrela. 
Skliznu pogled preko belih grudi, 
Ispod pupka malcice jos nize. 
Medjunozju moja zelja zudi, 
Primakoh se,uzela me blize!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Nenad Živković - Sluga sam pokoran, Vaše veličanstvo!!