Nava Mijović-Rođena sam

Rođena sam bez ambicije.Bez sluha za bilo što: što se kuha.
Ne znam u kojem sam se trenutku počela zaljubljivati, no točno znam u kojem sam prestala.
Rođena je bez ambicije. Bez sluha za bilo što: što se kuha.
Ne zna u kojem se trenutku počela zaljubljivati, no točno zna u kojem je trenutku prestala.
Rođen je bez ambicije. Bez sluha za bilo što: što se kuha.
Ne zna u kojem se trenutku počeo zaljubljivati, no točno zna u kojem je trenutku prestao.

Različite riječi.
Htjela sam reći:
"Večeras sam u šetnji vidjela staricu i starca. To smo bili mi. Uzeo si moje bore među usahle drage ruke svoje. Rekao si da sam ti u trenutku kad si se prestao zaljubljivati postala ljubičica i ožujak, veslo i ptica, snaga i život, zvijezda i pijesak, brdo i kamen, svjetionik i šećer, poruka u boci i ključ oko vrata."
Ponekad mi se učini da ljubav nikada ne stanuje u riječima, različitim.
Stanuje u jednakim tišinama.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Nenad Živković - Sluga sam pokoran, Vaše veličanstvo!!