Nenad Živković - Sluga sam pokoran, Vaše veličanstvo!!






Prođoste kraj mene u kabrioletu sa šestoro vrata,

udeliste mi osmeh, onaj lažni, ne vredi ni dukata;

novinari vas saleću, vire napadno da li imate gaćice,
da li su vam sise prave ispod providne spavaćice;
to će njima podići tiraž, vi ne morate da brinete,
treba samo da ih imate – tek da nešto skinete;
ja trčim u narodnu kuhinju i crkavam od ljubomore,
vidim da vam je jako loše – i biće vam sve gore;
naručio bih vam porciju sa svog carskog kazana,
ali vas čeka kriška hleba, ribljim jajima namazana;
održaćete još ovaj koncert, sa svoja tri refrena,
tajkuni će vas imati za novac, vi ste poštena žena;
napisaćete bestseler knjigu, šmrknuti malo kokaina,
nacija će drhtati dok budete nosili ko zna čijeg sina;
od svog života, madam, naparaviste grotesku,
niste ni za malter, a tako gordo glumite fresku;
ne znam zašto vas čuvaju gorile i čuvari razni,
vi ovaj život ne živite po nagradi – već po kazni;
preklinjem vas za otisak palca umesto autograma,
da ne gubite vreme sa mnom – ipak ste vi dama;
mada ne verujem da ću od vas dobiti čak ni grdnju,
život je već komedija – vi od njega pravite sprdnju...
Sluga sam pokoran, Vaše veličanstvo!!!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Radica Bukovcic Buk-Ljubavno Erotska poezija